KONTO FIRMOWE – BANK PKO BP NR 61 1020 4564 0000 5502 0141 0588
JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
  • “Za pobraniem” – gotówką kurierowi, przy odbiorze przesyłki lub w Paczkomacie oferującym płatność za pobraniem.
  • gotówką w siedzibie firmy.
  • “Płatność on-line (przedpłata)”
    • kartą kredytową: Visa, MasterCard, Diners Club/Discover, POLCARD, JCB, Maestro (Dotpay)
    • szybkim przelewem elektronicznym: lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia (Dotpay)
    • przelewem natychmiastowym (Płatności Shoper)
    • zwykłym przelewem bankowym: wygenerowany podczas składania zamówienia druczek należy wydrukować lub przepisać dane do przelewu na czysty formularz;
      można przesłać nam zeskanowane potwierdzenie dokonania przelewu, co znaczenie przyśpieszy zaksięgowanie wpłaty
  • za pomocą kart płatniczych: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. (Google Pay)
  • W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Czy pobieracie dodatkowe opłaty np. za płatność kartą kredytową?
  • Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wybraną formę płatności.
Jak szybko księgujecie wpłaty na koncie?
  • Wszystko zależy od wybranej formy płatności. Najpóźniej zaksięgujemy płatność za pośrednictwem tradycyjnego przelewu (nawet 2-3 dni), natomiast weryfikacja płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem trwa zazwyczaj kilka – kilkanaście minut.