• ProPet karmy suwak
  • PROPET AKCJA DEDYKACJA
  • Artemis karmy dla psów i kotów
  • NEW ARTEMIS PROBIOTIC

    HOLISTYCZNE PODEJŚCIE DO ŻYWIENIA TYLKO Z PROBIOTYKAMI

  • Darmowa dostawa
Blog Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Promocje
Artemis Feline Formula - Karma dla kotów 2,3kg
Artemis Feline Formula - Karma dla kotów 2,3kg
82,00 zł 32,80 zł
szt.
ProPet Snack zestaw małe rasy x10
ProPet Snack zestaw małe rasy x10
76,60 zł 54,00 zł
szt.
Artemis Feline Formula - Karma dla kotów 8,2kg
Artemis Feline Formula - Karma dla kotów 8,2kg
225,00 zł 67,50 zł
szt.
ProPet Snack zestaw duże rasy x10
ProPet Snack zestaw duże rasy x10
84,80 zł 59,00 zł
szt.
Producenci
Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo dostawy

 

Dziękujemy za zakupy w ProPet Sklep. W trosce o maksymalne zadowolenie z dokonanego w naszym sklepie zakupu mamy ogromną prośbę:

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź jej stan!

Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:

    1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:

 

  • czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone;
  • czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub poprzecinane.

 

    1. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem przekaż kurierowi należną kwotę. W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, koniecznie wpisz tę informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.

 

    1. Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna (zgodna z dołączoną Specyfikacją wydania do zamówienia), a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody.

 

    1. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody.

 

Dopilnuj, aby:

  • kurier wypełnił wszystkie pola protokołu szkody;
  • w polu "uwagi" znalazły się wszystkie Twoje zastrzeżenia w sytuacji, gdy nie zgadzasz się z informacjami na protokole szkody;
  • kurier sporządził protokół zgodnie ze stanem faktycznym przesyłki;
  • protokół został wypełniony na miejscu. Niedopuszczalnym jest, aby kurier zjawił się z wypełnionym protokołem szkody, tylko do podpisu. W przypadku takiego działania bardzo prosimy o informację;
  • kurier pozostawił Ci jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

 

    1. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta DPD: 801 400 373 lub 22 577-55-55 w celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera DPD w celu sporządzenia protokołu szkody.

 

  1. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniami (folie bąbelkowe, styropian itp.). Napisz także czy oczekujesz wymiany towaru, czy zwrotu pieniędzy.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Tagi
karmy holistyczne, karmy bez zbóż, jagnięcina ze słodkimi ziemniakami, kaczka z ziemniakami, karmy superpremium, karmy z USA, łosoś, glukozamina, chondroityna
FOTOPROPET

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl