• ProPet karmy suwak
  • PROPET AKCJA DEDYKACJA
  • Artemis karmy dla psów i kotów
  • NEW ARTEMIS PROBIOTIC

    HOLISTYCZNE PODEJŚCIE DO ŻYWIENIA TYLKO Z PROBIOTYKAMI

Blog Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo dostawy

 

Dziękujemy za zakupy w ProPet Sklep. W trosce o maksymalne zadowolenie z dokonanego w naszym sklepie zakupu mamy ogromną prośbę:

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź jej stan!

Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:

    1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:

 

  • czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone;
  • czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub poprzecinane.

 

    1. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem przekaż kurierowi należną kwotę. W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, koniecznie wpisz tę informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.

 

    1. Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna (zgodna z dołączoną Specyfikacją wydania do zamówienia), a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody.

 

    1. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody.

 

Dopilnuj, aby:

  • kurier wypełnił wszystkie pola protokołu szkody;
  • w polu "uwagi" znalazły się wszystkie Twoje zastrzeżenia w sytuacji, gdy nie zgadzasz się z informacjami na protokole szkody;
  • kurier sporządził protokół zgodnie ze stanem faktycznym przesyłki;
  • protokół został wypełniony na miejscu. Niedopuszczalnym jest, aby kurier zjawił się z wypełnionym protokołem szkody, tylko do podpisu. W przypadku takiego działania bardzo prosimy o informację;
  • kurier pozostawił Ci jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

 

    1. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta DPD: 801 400 373 lub 22 577-55-55 w celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera DPD w celu sporządzenia protokołu szkody.

 

  1. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniami (folie bąbelkowe, styropian itp.). Napisz także czy oczekujesz wymiany towaru, czy zwrotu pieniędzy.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Tagi
karmy holistyczne, karmy bez zbóż, jagnięcina ze słodkimi ziemniakami, kaczka z ziemniakami, karmy superpremium, karmy z USA, łosoś, glukozamina, chondroityna
FOTOPROPET

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl