• ProPet karmy suwak
  • PROPET AKCJA DEDYKACJA
  • Artemis karmy dla psów i kotów
  • NEW ARTEMIS PROBIOTIC

    HOLISTYCZNE PODEJŚCIE DO ŻYWIENIA TYLKO Z PROBIOTYKAMI

  • Darmowa dostawa
  • Akcesoria All For Dogs

    Solidnie wykonane odblaskowe obroże, szelki i smycze All For Dogs. Nowość w naszej ofercie.

Blog Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Promocje
ProPet Snack zestaw małe rasy x10
ProPet Snack zestaw małe rasy x10
76,60 zł 68,94 zł
szt.
Żwirek ze słomy + ProPet Indyk dla kotów 0,4kg
Żwirek ze słomy + ProPet Indyk dla kotów 0,4kg
33,49 zł 18,42 zł
szt.
Care Holistic Turkey Cat - indyk  dla kotów  2kg x3
Care Holistic Turkey Cat - indyk dla kotów 2kg x3
212,25 zł 206,19 zł
szt.
Żwirek ze słomy + ProPet Łosoś dla kotów 0,4kg
Żwirek ze słomy + ProPet Łosoś dla kotów 0,4kg
33,49 zł 18,42 zł
szt.
Care Holistic Salmon Cat - łosoś dla kotów  2kg x3
Care Holistic Salmon Cat - łosoś dla kotów 2kg x3
212,25 zł 206,19 zł
szt.
Care Holistic Salmon & Trout - łosoś i pstrąg 12kgx2
Care Holistic Salmon & Trout - łosoś i pstrąg 12kgx2
460,22 zł 433,22 zł
szt.
ProPet Snack zestaw duże rasy x10
ProPet Snack zestaw duże rasy x10
84,80 zł 76,30 zł
szt.
Care Holistic Lamb - jagnięcina 12kg x2 N
Care Holistic Lamb - jagnięcina 12kg x2 N
454,88 zł 427,88 zł
szt.
Care Holistic Lamb - jagnięcina 2kg x3 N
Care Holistic Lamb - jagnięcina 2kg x3 N
143,07 zł 136,39 zł
szt.
Producenci
Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo dostawy

Dziękujemy za zakupy w ProPet Sklepie. W trosce o maksymalne zadowolenie z dokonanego w naszym sklepie zakupu mamy ogromną prośbę:

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź jej stan!

Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:

    1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:

 

  • czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone;
  • czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub poprzecinane.

 

    1. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem przekaż kurierowi należną kwotę. W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, koniecznie wpisz tę informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.

 

    1. Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna (zgodna z dołączoną Specyfikacją wydania do zamówienia), a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody.

 

    1. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody.

 

Dopilnuj, aby:

  • kurier wypełnił wszystkie pola protokołu szkody;
  • w polu "uwagi" znalazły się wszystkie Twoje zastrzeżenia w sytuacji, gdy nie zgadzasz się z informacjami na protokole szkody;
  • kurier sporządził protokół zgodnie ze stanem faktycznym przesyłki;
  • protokół został wypełniony na miejscu. Niedopuszczalnym jest, aby kurier zjawił się z wypełnionym protokołem szkody, tylko do podpisu. W przypadku takiego działania bardzo prosimy o informację;
  • kurier pozostawił Ci jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

 

    1. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta DPD: 801 400 373 lub 22 577-55-55 w celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera DPD w celu sporządzenia protokołu szkody.

 

  1. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniami (folie bąbelkowe, styropian itp.). Napisz także czy oczekujesz wymiany towaru, czy zwrotu pieniędzy.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Tagi
karmy holistyczne, karmy bez zbóż, jagnięcina ze słodkimi ziemniakami, kaczka z ziemniakami, karmy superpremium, karmy z USA, łosoś, glukozamina, chondroityna
FOTOPROPET

Eni
 

 Jestem Eni, a to moja recepta na zdrowie i witalność.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl